Entremúsiques. Hèctor Pons

SER Podcast

Antoni Salvador porta dècades vivint la màgia de la ràdio i compartint la seva passió per la música. Ara, aquestes dues vocacions conflueixen en un nou projecte radiofònic: Entremúsiques, un espai on les cançons esdevenen el fil conductor d’històries, records i emocions.

Cada programa convida un personatge conegut o singular de la societat menorquina per recórrer, a través de la música, els moments més significatius de la seva vida. Des dels sons que els van acompanyar a la infantesa fins a les melodies que avui els inspiren, Entremúsiques és molt més que una entrevista: és una conversa íntima que revela la banda sonora personal dels seus protagonistes.

En aquesta primera edició, que s’estrena a la sintonia de Ràdio Menorca, el convidat és Héctor Pons, batle de Maó. Amb ell, Antoni Salvador revisita els temes que l’han marcat, des de les primeres influències musicals fins a les cançons que avui el fan vibrar. Entre peça i peça, l’audiència descobrirà anècdotes, passions i la cara més humana del batle.


Amb un format proper i emotiu, Entremúsiques vol retre homenatge a la força evocadora de la música i a la seva capacitat de connectar-nos amb el que som i amb el que hem viscut. Un programa per escoltar amb calma, deixar-se portar pels records i, sobretot, sentir la música com mai abans.

Más episodios

La Ventana de Aragón (08/10/2025)

Pulsamos la actualidad de Aragón cada tarde, con el análisis, el debate y el resumen de las noticias que han marcado la jornada.

La Ventana de La Rioja (08/10/2025)

La Ventana de La Rioja

La Ventana de Madrid (08/10/2025)

La referencia informativa en la Comunidad de Madrid con las entrevistas de actualidad y el análisis en profundidad de los temas que afectan a los madrileños. Con Roberto Torija.

Imagen de La Ventana de Madrid (08/10/2025)