SER Podcast
Entrevista a André Cury, representant de Vitor Roque, futur jugador del FC Barcelona. Fermín Suárez ens presenta el seu nou llibre 'L'estil del Barça'. Tertúlia amb Jofre Mateu i Àlex Delmàs. Parlem amb Sonia Lus per analitzar la victòria del FC Barcelona femení al camp de l'Atlético de Madrid, el dia que Alexia Putellas es converteix en la màxima golejadora de la història del Barça. Parlem amb Isaura Valle, de l'Àrea Social de l'Espanyol, que ens explica la campanya 'Els pericos no abandonen', una campanya solidària per lluitar contra l'abandonament animal.
Joan Garcia firma el seu contracte amb el FC Barcelona fins el 2031. Ho seguim en directe i ho analitzem tot plegat amb Joan Poqui i Ivan San Antonio. Marxem cap a Tarragona i cap a Andorra perquè el Nàstic de Tarragona i l'Andorra es juguen pujar de categoria aquest cap de setmana. Parlem amb Josep Manel de Dios, fundador de l’escola de porters del Bages per on va passar Joan Garcia quan era petit. I tanquem el programa, com cada divendres, amb la taverna mediàtica.
Al 'Què t'hi Jugues!' analitzem el fitxatge de Joan Garcia i l'actualitat blaugrana, amb Joan Poquí i Ivan San Antonio
Al 'Què t’hi Jugues!' parlem amb Josep Manel de Dios, fundador de l’escola de porters del Bages per on va passar Joan Garcia quan era petit