SER Podcast
El Madrid perd a San Mamés contra l'Athletic Club i Mbappé torna a fallar un penal. Ho analitzem amb Joaquín Maroto i Íñigo Martínez. L'anàlisi de Lu Martín. Parlem amb Joan Agustí, president de la UE Olot, a la prèvia del partit de Copa del Rei contra el Sevilla. Coneixem els inicis de Gerard Martín. Analitzem la situació del RCD Espanyol amb Ivan Molero. I tanquem el programa amb la batalla de galls: Luis Enrique vs. Pep Guardiola.
El president i portaveu del grup d'animació lamenta que els grups no puguin entrar a la propera grada i creu que el club "ha volgut carregar-se la grada perquè ha cregut que hi ha gent que li pot anar en contra"
Al 'Què t'hi Jugues!' parlem sobre la prèvia del Bruges - Barça amb Jaume Creixell
Raphinha, un jugador clau pel FC Barcelona i per Hansi Flick. Repassem la importància que té el jugador brasiler a l'esquema blaugrana amb Bruno Alemany i les dades del Fermín Suárez. Pendents de què passarà amb el partit entre Catalunya i Palestina de futbol que s'hauria de disputar aquest mes d'octubre. Expliquem que el Camp Nou reobrirà amb 45.000 espectadors, però sense grada d'animació; en parlem amb Albert Yarza, portaveu del grup d'animació Almogàvers. La prèvia d'una nova jornada a la Champions. Obrim la gàbia del tigre Jaume Creixell. I tanquem el programa amb el 'Què t'hi Jugues que l'heu cagat' amb Xavi Cazorla.