Què t'hi Jugues complet | Les prèvies del Betis-Barça i del Girona-Reial Madrid

SER Podcast

Última hora del Barça de Flick abans de volar a Sevilla per enfrontar-se al Betis. Les impressions del tècnic bètic Manuel Pellegrini. Anàlisi amb Joan Poquí i Ivan San Antonio. Última hora del Girona, que demà té un dels partits més complicats de l'any a Montilivi contra el Reial Madrid. Escoltem la roda de premsa d'Ancelotti. Parlem amb el grup de música 'Ginestà', que han estrenat una nova versió de l'himne de la UE Sant Andreu. I acabem el programa amb els Tocs del Xavi Saisó. 

Más episodios

La carta del nostre Vinicius als jugadors del Celta Fortuna

Al 'Què t'hi jugues!' el nostre Vinicius Junior dedica unes paraules als jugadors del filial del Celta que van celebrar l'ascens a Segona imitant-lo

Ton Ripoll, jugador del CE Sabadell: "Hem completat un somni. Dos ascensos consecutius no crec que passi massa"

Al 'Què T'hi Jugues!' parlem amb el jugador del CE Sabadell Ton Ripoll, després de l'ascens a Segona Divisió

Paula Blasi: "Somiar és gratis, però qualsevol carrera és molt difícil de guanyar"

Al 'Què T'hi Jugues!' entrevistem la ciclista catalana, Paula Blasi, després de guanyar la Volta Catalunya