SER Podcast
Última hora del Barça de Flick abans de volar a Sevilla per enfrontar-se al Betis. Les impressions del tècnic bètic Manuel Pellegrini. Anàlisi amb Joan Poquí i Ivan San Antonio. Última hora del Girona, que demà té un dels partits més complicats de l'any a Montilivi contra el Reial Madrid. Escoltem la roda de premsa d'Ancelotti. Parlem amb el grup de música 'Ginestà', que han estrenat una nova versió de l'himne de la UE Sant Andreu. I acabem el programa amb els Tocs del Xavi Saisó.
Al 'Què t'hi jugues!' el nostre Vinicius Junior dedica unes paraules als jugadors del filial del Celta que van celebrar l'ascens a Segona imitant-lo
Al 'Què T'hi Jugues!' parlem amb el jugador del CE Sabadell Ton Ripoll, després de l'ascens a Segona Divisió
Al 'Què T'hi Jugues!' entrevistem la ciclista catalana, Paula Blasi, després de guanyar la Volta Catalunya