Què t'hi Jugues complet | Les rodes de premsa de Joan Laporta, de Hansi Flick i l'anàlisi d'Albert Roura, Lluís Carrasco i José Manuel Lázaro

SER Podcast

Escoltem la roda de premsa de Joan Laporta, president del FC Barcelona. Ho analitzem amb Sique Rodríguez, Lluís Flaquer, Jordi Martí, Albert Roura, Lluís Carrasco i José Manuel Lázaro. Escoltem en directe la roda de premsa de Hansi Flick, prèvia al Barça-Real Betis de demà a la Copa del Rei. 

Más episodios

Esther Guerrero: "Oriol Cardona fa molt de temps que somiava en l'or olímpic"

Al 'Què t'hi Jugues!' parlem amb l'atleta banyolina i amb els tiets d'Oriol Cardona, Joan i Roser

José Mari Bakero: "Trobo a faltar que els jugadors del Barça es comuniquin al camp"

És dijous, és dia 'El Pase Atrás': al 'Què T'hi Jugues' parlem amb José Mari Bakero de la situació del Barça i la gestió dels jugadors més joves

Què t'hi Jugues complet | Pedri a la recta final de la recuperació i El pase Atrás amb Bakero

Pedri està a la recta final de la seva recuperació i tornarà a jugar aviat amb el Barça. I Joan Laporta es queixa dels arbitratges que està rebent el Barça aquesta temporada. Pendents d'Oriol Cardona, que avui pot aconseguir medalla als Jocs Olímpics d'hivern. El pase atrás amb José Mari Bakero. I entrevista al jugador del FC Barcelona de bàsquet, Willy Hernangómez, abans de la Copa del Rei de bàsquet.