La pedrera del FC Barcelona vs. la del Benfica: "el Barça alimenta el primer equip i el Benfica equilibra els comptes"

SER Podcast

Al ‘Què t’hi Jugues!’ parlem amb Raffaele Poli, director del Centre Internacional d'Estudis de l’Esport (CIES), sobre les canteres del Barça i del Benfica, considerades les dues millor del món

Más episodios

El fitxatge-no fitxatge del Nàstic per catalanofòbia

Al Què t'hi jugues! parlem de la situació de José Calderón amb la companya de SER Tarrgona, Cristina Artacho

La junta del Barça aprova un aval personal per inscriure jugadors

Joan Laporta ha proposat avalar uns 7 milions d'euros per augmentar el límit salarial i poder facilitar la inscripció dels futbolistes abans de l'inici de la Lliga.

Què t'hi Jugues complet | Pendents de les inscripcions i la baixa de Ter Stegen

La directiva del Barça es reuneix en una junta extraordinària per considerar un possible aval per l'excés de les seccions. Continuem pendents de la resolució del comitè mèdic de la Lliga sobre el temps de baixa de Ter Stegen. Falten tres dies pel debut del Barça a la Lliga i encara no s'ha inscrit a cap incorporació. També entrevistem a l'atleta catalana, Maria Vicente, que ha superat una greu lesió al tendó d'Aquil·les.