SER Podcast
La lesió de Pau Cubarsí no preocupa i Uruguai podria alliberar Araujo perquè pugui jugar el Barça-Osasuna del dijous 27 de març. Tertúlia amb Joan Poquí i Ivan San Antonio. Expliquem que Pedri puja el seu valor i ja val 120 milions d'euros; és el gran protagonista de les actualitzacions del valor de mercat del portal especialitzat Transfermarkt. Entrevista a Lagarto de la Cruz, que visita els estudis de SER Catalunya el dia que el Barça campió de la Recopa de Grenoble contra el Zalgiris fa 40 anys rebrà un homenatge al Palau Blaugrana. I tanquem el programa, com cada divendres, amb la taverna mediàtica.
Al 'Què t'hi Jugues!' entrevistem Isidre Esteve, pilot del Rally Dakar
Jules Koundé salva el Barça, que guanya 2-1 a l'Eintracht Frankfurt al Camp Nou en partit de Champions League. I aquesta nit, Pep Guardiola pot dictar el futur de Xabi Alonso al Real Madrid-Manchester City. Ho analitzem tot plegat amb Jofre Mateu i Lluís Carreras. La prèvia del Madrid-City amb Lu Martín i Joaquín Maroto. Entrevista a Xavi Vilajoana. I Isidre Esteve visita els estudis de SER Catalunya.
L'exdirectiu del Barça torna a ser precandidat a la presidència. "El club és caòtic, improvisat", diu en una entrevista al 'Què t'hi Jugues'