SER Podcast
La lesió de Pau Cubarsí no preocupa i Uruguai podria alliberar Araujo perquè pugui jugar el Barça-Osasuna del dijous 27 de març. Tertúlia amb Joan Poquí i Ivan San Antonio. Expliquem que Pedri puja el seu valor i ja val 120 milions d'euros; és el gran protagonista de les actualitzacions del valor de mercat del portal especialitzat Transfermarkt. Entrevista a Lagarto de la Cruz, que visita els estudis de SER Catalunya el dia que el Barça campió de la Recopa de Grenoble contra el Zalgiris fa 40 anys rebrà un homenatge al Palau Blaugrana. I tanquem el programa, com cada divendres, amb la taverna mediàtica.
El Barça juga demà contra el Celta, analitzem la prèvia d'aquest partit. Escoltem la roda de premsa de Hansi Flick i entrevistem a Natàlia Arroyo, entrenadora de l'Aston Villa. Analitzem també la prèvia de les semis de Champions Femenina on el Barça rep diumenge al Chelsea.
Al 'Què t'hi Jugues!' entrevistem a la jugadora de la Penya, Anna Cruz, que ha anunciat la seva retirada aquesta temporada
El migcampista català torna a treballar sobre la gespa després d’unes setmanes d’inactivitat