Què t'hi Jugues complet | Joan Garcia dona l'OK a fitxar pel Barça

SER Podcast

Escoltem el més destacat de l'entrevista a Lamine Yamal aquesta nit a El Larguero. Guanyarà ell la Pilota d'Or? Com es gestiona un futbolista jove? Ho analitzem amb Bojan Krkic. La situació a la porteria del Barça: Joan Garcia dona l'OK a fitxar pel Barça. Iturralde González ens explica que la IFAB, estament encarregat de dictar les regles del futbol, reconeix que el penal de Julián Álvarez contra el Real Madrid s'hauria d'haver repetit. Entrevista a Mati Ortiz, que s'ha retirat del waterpolo després de 20 anys i ho ha fet guanyant la seva 17a lliga. I, com cada dimarts, tanquem el programa amb el 'Què t'hi Jugues que l'heu cagat' amb Xavi Cazorla.

Más episodios

Què t'hi Jugues complet | El sí de Joan Garcia a fitxar pel FC Barcelona

El sí de Joan Garcia a fitxar pel FC Barcelona: tots els detalls. Entrevista a Darío Brizuela, jugador del FC Barcelona de bàsquet, després d'haver guanyat el primer partit del play-off a la pista d'Unicaja. Una conversa amb Jonathan Sierck, autor del llibre 'Im moment' de Hansi Flick. Com cada dimecres fem un cafè amb Ramon Besa. I els problemes d'un club històric com és el Lleida. 

El Lleida CF, a punt de desaparèixer després de 85 anys d'història: "és molt frustrant"

Al 'Què t'hi Jugues!' analitzem la complicada situació del Lleida CF, que està a punt de desaparèixer

Ramon Besa: "El penal de Julián? A qui té ascendent sobre el poder sempre li va molt millor"

"... i el Reial Madrid sempre ha tingut molta mà per tenir ascendent sobre les designacions arbitrals", remata Ramon Besa en la seva reflexió setmanal al 'Què t'hi Jugues'